UPORABA ZNAMKE NA SOCIALNIH OMREŽJIH

 
Se vam je že kdaj zgodilo, da ste si izmislili odličen slogan, znak ali logotip, ga uporabili na spletnih portalih, socialnih omrežjih, nakar ste ugotovili, da to uporabljajo tudi drugi?
In to brez vašega dovoljenja?

Če ste, sem za vas v nadaljevanju zbral nekaj predlogov, kako to ustaviti ali vsaj omejiti.

 

Danes ni več skrivnost, da če želite delovati globalno, se morate pojaviti na vsaj kakšnem družabnem omrežju, pa naj bo to Facebook, Twitter, LinkedIN ali kaj drugega. Vendar v poplavi vsebin, ki se danes dnevno objavi na tovrstnih omrežjih se pojavi problem:

Kako lahko nadzorujem uporabo svoje blagovne znamke na socialnih omrežjih?
 


Registrirana blagovna znamka
 

Prvi in osnovni pogoj s katerim uporabo vaše blagovne znamke lahko (do določene mere) nadzirate je registrirana blagovna znamka. Brez te ne boste dosegli nič. No, če si lahko privoščite armado odvetnikov po celem svetu...ne, tudi takrat je možnost uspeha minimalna. Več o tem zakaj je pametno registrirati blagovno znamko sem že pisal.

 

Vsako družabno omrežje ima pogoje poslovanja

Tam se večina izmed teh omrežij spretno izogne odgovornosti za kršenje (vaše) intelektualne lastnine (torej med drugim tudi uporabe blagovne znamke). Nekatera socialna omrežja so že 


šla tako daleč, da domnevno sporno vsebino umaknejo že zgolj na podlagi pritožbe. Vendar pa omrežja kot so Facebook, Google+, LinkedIN, Flickr in drugi zahtevajo predložitev dokazil oz. certifikatov o registraciji blagovne znamke oz. več informacij kot zgolj le obvestilo.
 

Aktivno spremljanje vaše blagovne znamke

Največ lahko naredite prav sami s tem, da aktivno spremljate objave vaših konkurentov oz. vseh tistih, ki bi s temi objavami lahko pridobili kakšno izmed vaših potencialnih strank. Ker seveda vsak ni za vse, priporočamo, da se v primeru, da razmišljate o takem spremljanju vsebine, pozanimate pri vašemu zastopniku za znamke in modele ali poiščete pomoč strokovnjaka, ki vam bo tovrstno pomoč opravil kvalitetno in hitreje, predvsem pa boste mirni, da se z zadevo ukvarja strokovnjak.
 

Prijavljajte kršitve vaše intelektualne lastnine

Pravica industrijske lastnine (patent, znamka, model, geografska označba) je lastninska pravica in imetnik pravice je tisti, ki mora skrbeti za njo. Torej prepričanje, da bo nekdo drug skrbel za vašo pravico (npr. Urad za intelektualno lastnino) ima lahko katastrofalne posledice.

Vam je članek všeč? Bi želeli slišati več o učinkovitem spremljanju vaše znamke na socialnih omrežjih?

 

Kontakt Za več informacij nam pišite spodaj


Your message has been sent. Thank you!

Kje želite zaščititi vašo znamko/model?

Slovenija

EU

Druge države

S klikom na "Pošljite mi ponudbo" se strinjam, da IPRC lahko): »namen nadaljnje komunikacije z mano«

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje.
Več o politiki varstva osebnih podatkov.