BESEDNA ALI FIGURATIVNA ZNAMKA?
Ali ste se že kdaj v točki, preden ste (ali pa so vas - v primeru, da ste prijavo zaupali zastopniku) vašo prijavo oddali pri pristojnem Uradu, srečali z naslednjim vprašanjem:
Ali naj svojo znamko zaščitim kot "besedo" ali kot "figurativni znak"?
Ampak gremo lepo po vrsti...
Obstaja več oblik:
Glede na izkušnje lahko rečem, da sta največkrat uporabljeni obliki zaščite znamk ravno besedna in figurativna. Pa ste vedeli, da je kot znamko mogoče zaščititi tudi tridimenzionalne znamke, znamke vonja in okusa itd.? Več o tem si lahko preberete v članku o tem, kako delimo blagovne znamke.
Besedna znamka
Dejstvo je, da je oblika besedne znamke najmočnejša oblika zaščite znamke. V kolikor je naša znamka dovolj unikatna, direktno ne opisuje izdelkov ali storitev, ki jih želimo pod to blagovno znamko ščititi ter hkrati ni v nasprotju z ostalimi zakonsko opredeljenimi zahtevami, je to oblika zaščite, ki si jo želite za svojo znamko. Hkrati lahko s tako registrirano znamko dosežete marsikaj. Nekaj namigov kako lahko uporabim registrirano blagovno znamko.
Figurativna znamka
Vaša znamka ima lepo razpoznavni logotip, ki je del vaše celostne grafične podobe in škoda bi bilo, da je ne zaščitite. V primerih, ko gre za kombinacijo besed(e) in takega (vizualnega) efekta, govorimo o figurativni znamki. Pomembno pri tem pa je vedeti, da v kolikor tak znak kakorkoli spremnimo (barvo, izgled, linije) lahko že govorimo o izgubi zaščiite za tako registrirano znamko.
Prijava dveh (ali več) znamk
Tudi to je seveda mogoče, vendar pa v takih primerih absolutno zahtevajte od vašega zastopnika popust na več prijav. Upoštevajte, da to seveda pomeni dvojno ceno, dvojni strošek. In nobeden izmed nas ne želi plačati več kot je potrebno, kajne?
Vam je bil članek všeč? Imate kako drugo vprašanje vezano na vašo blagovno znamko?
PIŠITE NAM ali nas kontaktirajte preko spodnjega obrazca.